Realizacja zamówienia:

Realizacja zamówienia:

Jak złożyć zamówienie?

Wybierz interesujący Cię produkt. Wybierz jego rozmiar, dodaj do koszyka i przejdź do kasy. 

Jak dokonać modyfikacji zamówienia?

W celu naniesienia zmian w zamówieniu skontaktuj się z nami pod numerem +48 732 991 997 lub napisz maila na adres: biuro@ekubus.pl

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Na całkowity czas realizacji zamówienia składa się czas potrzebny na przygotowanie zamówienia do wysyłki oraz czas dostawy. Zamówienia przygotowujemy i wysyłamy zwykle w ciągu 24h. Czas dostawy wysłanego produktu zależy od wybranej formy transportu:

  •  zamówienia nadawane za pośrednictwem kuriera DPD najczęściej doręczane są kolejnego dnia roboczego.

W przypadku płatności przelewem termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie. Status zamówienia można sprawdzić logując się na indywidualne konto klienta.

Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.

Oznaczenia statusów zamówień
  • W trakcie realizacji – Twoje zamówienie zostało przyjęte i jest aktualnie weryfikowane.
  • Oczekujące na płatność – oczekujemy na opłacenie przez Ciebie zamówienia. Po upłynięciu 5 dni zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
  • Zrealizowane – Twoja przesyłka otrzymała już nadanie pocztowe. W tym momencie oczekuje na odbiór przez kuriera, bądź jest już w drodze do Ciebie.
  • Anulowane – zamówienie zostało usunięte z powodu braku wpłaty, bądź złożonej rezygnacji mailowej. Nie mamy możliwości wznowienia takiego zamówienia.
  • Zwrócone – Twój zwrot pozytywnie przeszedł proces weryfikacyjny. W ciągu 3 do 5 dni roboczych środki powinny pojawić się na wskazanym przez Ciebie koncie.
  • Nieudane – Twoja paczka wróciła do Nas. Jeżeli nadal jesteś zainteresowany zamówionym produktem prosimy o złożenie nowego zamówienia.

Płatność i dostawa:

Jakie są dostępne metody dostawy?

Szczegóły dostępnych metod dostawy znajdziesz pod adresem: https://www.ekubus.pl.

W jakim terminie przesyłka zostanie doręczona?

Informacje dotyczące terminu dostawy znajdziesz na stronie ekubus.pl

Gdzie mogę śledzić przesyłkę?

W wiadomości potwierdzającą wysyłkę zamówienia znajdziesz numer swojej przesyłki. Skopiuj go i wklej na stronie danego przewoźnika.

Jak długo zamówienie oczekuje na odbiór w sklepie stacjonarnym?

 

Od momentu otrzymania informacji sms zamówienie oczekuje przez kolejne 24 h na odbiór.

Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymany towar dotarł uszkodzony?

W przypadku, gdy otrzymany produkt dotarł uszkodzony należy niezwłocznie poinformować o tym fakcie Biuro Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem +48 732 991 997 bądź mailowo wysyłając zgłoszenie na adres: biuro@ekubus.pl

Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymana przesyłka jest uszkodzona (np. rozerwany karton)?

W tym wypadku prosimy o spisanie u przewoźnika protokołu w celu ustalenia szkody oraz okoliczności jej powstania. Następnie prosimy o przesłanie mailowo skanu tego protokołu na adres: buiro@ekubus.pl

Jakie są dostępne metody płatności?

Możesz wybrać dogodną metodę płatności za zakupy. Do wyboru masz:

  • przelew bankowy – płatność tradycyjnym przelewem bankowym na otrzymany w mailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia numer konta bankowego;
  • szybki przelew przelewy24
  • płatność przy odbiorze w sklepie kartą lub gotówką
W jaki sposób zmienić formę płatności?

W celu naniesienia zmian w zamówieniu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 732 991 997 napisz wiadomość mailową na adres: biuro@ekubus.pl

Jak mogę opłacić zamówienie, które odbieram w sklepie stacjonarnym?

W sklepie stacjonarnym możesz zapłacić jak w każdym innym sklepie, czyli płacąc gotówką, bądź kartą. Nie opłacasz takiego zamówienia poprzez stronę internetową.

Reklamacje:

Jak zareklamować produkt?

W celu złożenia reklamacji odeślij do nas towar wraz z opisem wady oraz okolicznościami jej powstania. Dołącz do odsyłanej przesyłki dowód zakupu.W przypadku braku dowodu zakupu w dokumencie reklamacyjnym należy podać numer zamówienia. Paczkę prosimy przesłać na adres sklepu stacjonarnego.

Na jaki adres należy odesłać przesyłkę?

Sklep ” Kubuś ” K&J Urbaniak
ul. A. Mickiewicza 1
39-400 Tarnobrzeg

Pamiętaj, że w przypadku zwrotu kurierem konieczne jest naklejenie na paczce etykiety nadawczej.

Czy wymiana na nowy produkt lub jego naprawa przedłuża termin rękojmi o kolejne 2 lata?

Nie, rękojmia nie restartuje terminu odpowiedzialności za produkt.

Zwrot i wymiana:

Jak dokonać zwrotu?

Nie trafiony zakup? W ciągu 14 dni od otrzymania paczki możesz odesłać na adres sklepu stacjonarnego nie trafione zakupy.

Na jaki adres należy odesłać przesyłkę?

Sklep ” Kubuś ” K&J Urbaniak
ul. A. Mickiewicza 1
39-400 Tarnobrzeg

Jakie dokumenty należy dołączyć do przesyłki zwrotnej?

Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć wypełniony dokument zwrotu.

W jaki sposób dokonać wymiany?

System wymian w naszym sklepie realizujemy poprzez zwrot środków za odsyłaną paczkę i ponowny zakup wybranego produktu. Aby być pewnym, że towar jest dla Ciebie zarezerwowany złóż nowe zamówienie już dziś. Jeśli wolisz poczekać z jego opłaceniem do momentu otrzymania refundacji za odsyłany produkt to składając nowe zamówienie wybierz płatności przelew bankowy. Na Twoja wpłatę będziemy czekać 5 dni. Nie stosujemy przeksięgowań środków z jednego zamówienia na kolejne.

W jakim przypadku zwrot może zostać odrzucony?

Zwrot może zostać odrzucony w przypadku, kiedy został on wykonany po terminie 14 dni.

W jakim czasie i w jaki sposób nastąpi zwrot środków?

Zwrot środków otrzymasz w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu zweryfikowania przez nas otrzymanej od Ciebie przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może ulec wydłużeniu maksymalnie do 14 dni. Zwrot środków otrzymasz tą samą drogą, jaką opłaciłeś zamówienie. W przypadku, gdy opłaciłeś zamówienie tradycyjnym przelewem lub dokonałeś płatności przy odbiorze refundacja nastąpi na konto bankowe wskazane przez Ciebie.